Молодь самоврядує в школі: організація діяльності учнівського самоврядування на демократичних засадах

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


26 жовтня відбулося ІІ заняття Школи громадянської партиципації дорослих та молоді «Усі в дії!» для педагогів-організаторів та лідерів учнівського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів Одеської області на тему «Молодь самоврядує в школі: організація діяльності учнівського самоврядування на демократичних засадах».

Школа діє в рамках реалізації проекту DOCCU. Координатор та тренер Школи – Марія Гриньова, майстер-тренер проекту DOCCU.

Під час відкриття заняття, Світлана Шеремет, завідувач науково-методичної лабораторії проблем виховання кафедри суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, наголосила на важливості ролі педагогів, які мають співпрацювати з учнями, а головне довіряти їм та надавати можливість у співуправлінні життєдіяльністю школи.

В ході заняття учасники опрацювали можливості застосування діяльнісного підходу в організацію роботи учнівського самоврядування задля забезпечення основної мети його діяльності, а саме забезпечення захисту прав та інтересів учнів, їх участі в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом.

Під час практикуму «Галерея успіхів учнівських практик» учасники ознайомилися з досвідом роботи учнівських самоврядувань та віднайшли ідеї, які мають бажання реалізувати в своїх навчальних закладах.

Наступні практикуми «Я бос? Це так?», «Учнівське самоврядування планує» та «Учнівське самоврядування діє» були направлені на оновлення підходів щодо організації діяльності учнівських самоврядувань у відповідності до демократичних критеріїв ефективності, які включають в себе такі показники, як участь, відповідальність, партнерство, ініціативність, дієвість, впливовість.

Під час заключного модуля, Оксана Левчишена, завідувач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, експерт проекту DOCCU, зазначила, що в основу діяльності учнівського самоврядування мають бути покладені принципи самодостатності, самодіяльності, самореалізації та самоорганізації особистості.

По завершенню заняття, учасники висловили свої думки, щодо намірів розвивати в учнів почуття спільності, єдності, відповідальності за процес прийняття рішень та їх виконання, формувати практику спільного розв’язання проблем та організацію заходів щодо розвитку школи.

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


Напишіть відгук