Перші майстер-тренери для майбутніх учителів початкової школи успішно завершили підготовку!

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


Завершився перший цикл навчання за тренінговою програмою «Формування громадянських компетентностей у майбутніх учителів початкової школи» для викладачів закладів вищої освіти, що здійснюють підготовку за галуззю знань «Освіта» спеціальністю «Початкова освіта». Сертифікати майстер-тренерів з ОДГ/ОПЛ отримали 20 учасників.
 
Учасники семінару під час заключного модуля С «Навчання «ДЛЯ»: формуємо професійні та громадянські компетентності» змогли відвідати уроки в пілотній Хотівській школі, побачити на практиці формування демократичних цінностей в шкільній практиці. Це був цікавий і корисний досвід, адже учасники змогли не просто спостерігати за навчальним процесом у початковій школі – вони побачили, що таке освіта для демократичного громадянства та освіта з прав людини (ОДГ/ОПЛ) в дії, стати свідками формування сучасної демократичної школи.

Директор школи, Наталія Неруш, зазначила: «Демократична школа – це відкрита школа: відкрита до співпраці з учнями, вчителями та батьками, відкрита до вирішення конфліктних ситуацій, відкрита до створення комфортних умов для самореалізації кожного учня». 

Відкриті заняття з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини у  початкових класах були побудовані на засадах переходу від теорії у навчанні демократії та правам людини до практичних підходів, завдяки яким вчитель та учень опановують демократію через власний життєвий досвід.

Під час аналізу відвіданих уроків експерти та учасники утвердились у думці про актуальність формування нового покоління вчителів для Нової української школи та окреслили можливості використання навчальних ресурсів ОДГ/ОПЛ в освітньому процесі початкової школи.
 
Завершаючим етапом професійного розвитку майстер-тренера з ОДГ/ОПЛ була презентація портфоліо. І як результат кропіткої та наполегливої праці експерти проекту DOCCU високо оцінили результати роботи педагогів і вручили свідоцтва майстер-тренерів з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини і розвитку громадянських компетентностей першим 20-ти випускникам.

Головний експерт проекту DOCCU Юлія Молчанова зауважила: «Ми завершили навчання першої групи слухачів. Це було надзвичайно цікаво і складно водночас. Адже в аудиторії – викладачі ВНЗ зі стажем, з власним аргументованим баченням того, як має виглядати навчальна програма тощо. Ми пішли шляхом, який виправдав себе в світовій практиці підготовки тренерів принциповою зміною змісту й форми організації освітнього процесу. У навчальних модулях, до яких залучалися слухачі, майже 80% навчального часу відведено на практику. Слухачі самостійно шукали відповіді на актуальні питання запровадження ОДГ/ОПЛ, намагалися конструювати навчальні заняття, займалися укладанням портфоліо майстер-тренера. Важливу частину навчального таймінгу було присвячено саморефлексії професійного розвитку. Як організатори навчання, ми задоволені результатами і сподіваємось на активне впровадження ідей демократії в освіті у навчальний процес ВНЗ».

Людмила Процай: «Дякуємо організаторам навчання, перш за все за те, що дозволили нам подивитись на освітній процес з зовсім іншого ракурсу. Питання демократизації в освіті сьогодні на часі, і тому актуалізується необхідність напрацювання методів запровадження ОДГ/ОПЛ в шкільну практику, освітній процес ВНЗ тощо. Ми їдемо додому із справжньою «валізою тренера» – сукупністю актуальних, сучасник практик викладання у дорослій аудиторії. Ще раз велика подяка тренерам, запрошеним експертам. Сподіваємось на подальшу співпрацю! У нас багато спільних завдань!!!»

Оксана Жигайло: «Незабутні та неймовірно приємні, позитивні враження, емоції, знайомства. Щиро дякуємо експертам проекту DOCCU за підтримку і досвід!» – ділились враженнями учасники програми.

 

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


Напишіть відгук