Урок у новій українській школі – це демократичний урок

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


У контексті демократизації освітнього процесу нові ролі вчителя вимагають нових компетентностей, а ті, в свою чергу, нових компетенцій.

Вихователі групи продовженого дня в ході практичного заняття в рамках курсів підвищення кваліфікації Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, моделюючи перехід від авторитарного стилю керування освітнім процесом до демократичного, ознайомилися з деякими технологіями розвитку соціальної складової професійної компетентності вчителя, зокрема правилами потрійного фідбеку та розвитку амбівалентності у сприйнятті понять.

Під час заняття учасники покинули свою звичну зону комфорту, що є передумовою можливостей професійного розвитку. А інструментарій можна знайти в І томі посібників з серії «Живемо в демократії» авторства Рольфа Голлоба та інших.

Слід відмітити, що учасники обрали саме демократичний вектор професійного розвитку, адже зазначили, що цінності, які покладені в основу демократичного уроку, є базовими цінностями суспільства, у якому вони хочуть жити.

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


Напишіть відгук