Завершився семінар-тренінг для вчителів Київської області «Реалізація інтегрованого підходу до викладання природничих дисциплін в умовах сільської школи»

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


23 грудня 2015 року на базі КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» закінчилися фахові курси підвищення кваліфікації з проблеми «Реалізація інтегрованого підходу до викладання природничих дисциплін в умовах сільської школи» в рамках реалізації швейцарсько-українського освітнього проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU».

В семінарах-тренінгах взяли участь 16 вчителів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області, які впроваджуватимуть ідеї, принципи та технології Освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини в освітній процес в сільських школах Київської області.

По завершенню навчання за даною програмою учасники дійшли висновку щодо важливості встановлення зв’язків між школою і громадою, які займають центральне місце у філософії громадянської освіти і вважаються елементом, що допомагає всім учасникам навчально-виховного процесу ототожнювати уроки з реальним життям.
Також, учасники семінарів-тренінгів стверджують, що загальноосвітні навчальні заклади здатні створити умови для громадянської активності в межах шкільного простору шляхом залучення молоді до прийняття рішень, надання учням права висловлюватись, можливості практикувати демократію в шкільних умовах.
Врахувавши набутий досвід вчителі виділили ряд питань, які залишаються актуальними у сфері викладання громадянської освіти в Україні:

  • подальший розвиток школи як демократичної суспільної інституції, залучення учнів до обговорення шкільної політики та суперечливих питань суспільного життя, а також до прийняття рішень стосовно власного навчання;
  • зосередження уваги на новітніх практиках, методиках та інструментарії викладання освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини у контексті підвищення кваліфікації вчителів;
  • необхідність заміни інформаційного підходу до навчання на проблемно-діяльнісний навчальний підхід, спрямований на виховання самостійних ініціативних і відповідальних членів суспільства;
  • необхідність проведення досліджень щодо змістового наповнення та добору чітких підходів щодо системного впровадження громадянської освіти, а також моніторингу й оцінки ефективності освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини у формуванні громадянської компетентності учнівської молоді.

Експерт проекту, Наталія Бендерець, перший проректор Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», урочисто нагородила учасників семінару-тренінгу сертифікатами відповідного зразку, що засвідчили успішне проходження програми в рамках реалізації українсько-швейцарського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU».

Команда проекту бажає учасникам тренінгу плідної праці на ниві впровадження освіти для демократії в Україні!

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


Напишіть відгук