Демократизація і децентралізація управління: основні напрямки реформування освіти

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


19 березня на базі «Дніпровської академії неперервної освіти» в рамках проекту DOCCU відбувся семінар-тренінг для директорів опорних шкіл «Демократизація і децентралізація управління: основні напрямки реформування освіти».

Один із основних принципів державної політики у сфері освіти це перехід до громадсько-державної системи, в якій адміністрація – учитель – учень – батьки – громада є повноправними партнерами.

Інтерактивні вправи допомогли слухачам відпрацювати навички демократичного стилю спілкування і лідерства, визначили стан взаємодії між директором школи, вчителем та учнем за певними критеріями. Директори шкіл ознайомились із змістовими та методичними аспектами посібників з серії «Живемо в демократії» авторства Рольфа Голлоба та ін.

«Демократизація управління – це децентралізація процесу управління школою і залучення більшої кількості людей у процес прийняття важливих рішень. Учнівські, педагогічні та батьківські органи самоврядування створюють єдину систему шкільного самоврядування, метою якого є реалізація законних прав і інтересів всіх учасників освітнього процесу», – зауважила майстер-тренер проекту, Катерина Романенко.

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki