Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність»: Фізична культура

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


«Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у закладах загальної середньої освіти: Фізична культура» розроблено для вчителів, які викладають предмет «Фізична культура» у 5-9 класах та прагнуть ефективно поєднати зміст предмета з наскрізною змістовою лінією «Громадянська відповідальність».

Запропоновані методичні рекомендації допоможуть учителю визначити перелік ключових понять з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини, які можна сформувати під час викладання навчального предмета. Розробки уроків наочно продемонструють, як гармонійно включити в перебіг уроку методи і прийоми формування в учнів громадянських компетентностей.

Розробники: Наталія Сороколіт – кандидат наук з фізичного виховання і спорту, Заслужений учитель України, доцент кафедри теорії та методики фізичної культури Львівського державного університету фізичної культури.
Олена Шиян – доктор наук з державного управління, професор, завідувач кафедри життєвих компетентностей КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».

Видання здійснено за підтримки уряду Швейцарської конфедерації в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» (www.doccu.in.ua).

Публікацію підготовлено за підтримки Цюріхського педагогічного університету (ЦПУ), Інституту міжнародних освітніх проектів (www.phzh.ch/ipe).

Друк профінансовано Швейцарською конфедерацією в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» (www.doccu.in.ua).

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki