Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у закладах середньої освіти: Українська мова

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


«Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у закладах загальної середньої освіти: українська мова» розроблено для вчителів, які викладають предмет «Українська мова» у 5-9 класах та прагнуть ефективно поєднати зміст предмета з наскрізною змістовою лінією «Громадянська відповідальність».

Запропоновані методичні рекомендації допоможуть учителю визначити перелік ключових понять з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини, які можна сформувати під час викладання навчального предмета. Розробки уроків наочно продемонструють, як гармонійно включити в перебіг уроку методи і прийоми формування в учнів громадянських компетентностей.

Розробник: Людмила Марецька – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії й методики ви-
кладання навчальних дисциплін КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».

Видання здійснено за підтримки уряду Швейцарської конфедерації в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» (www.doccu.in.ua).

Публікацію підготовлено за підтримки Цюріхського педагогічного університету (ЦПУ), Інституту міжнародних освітніх проектів (www.phzh.ch/ipe).

Друк профінансовано Швейцарською конфедерацією в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» (www.doccu.in.ua).

 

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki