Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у закладах загальної середньої освіти: Фізика

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


«Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у закладах загальної середньої освіти: Фізика» розроблено для вчителів, які викладають предмет «Фізика» у 7-9 класах та прагнуть ефективно поєднати зміст предмета з наскрізною змістовою лінією «Громадянська відповідальність».

Запропоновані методичні рекомендації допоможуть учителю визначити перелік ключових понять з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини, які можна сформувати під час викладання навчального предмета. Розробки уроків наочно продемонструють, як гармонійно включити в перебіг уроку методи і прийоми формування в учнів громадянських компетентностей.

Розробники: Валентина Шарко – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».

Видання здійснено за підтримки уряду Швейцарської конфедерації в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» (www.doccu.in.ua).

Публікацію підготовлено за підтримки Цюріхського педагогічного університету (ЦПУ), Інституту міжнародних освітніх проектів (www.phzh.ch/ipe).

Друк профінансовано Швейцарською конфедерацією в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» (www.doccu.in.ua).

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki