Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у закладах загальної середньої освіти: Історія

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


«Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у закладах загальної середньої освіти: Історія» розроблено для вчителів, які викладають предмети «Історія України», «Всесвітня історія» у 5-9 класах та прагнуть ефективно поєднати зміст предмета з наскрізною змістовою лінією «Громадянська відповідальність».

Запропоновані методичні рекомендації допоможуть учителю визначити перелік ключових понять з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини, які можна сформувати під час викладання навчального предмета. Розробки уроків наочно продемонструють, як гармонійно включити в перебіг уроку методи і прийоми формування в учнів громадянських компетентностей.

Розробники: Любов Шелемей – проректор з науково-методичної роботи та моніторингу якості освіти Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Світлана Бондаренко – методист лабораторії суспільно-гуманітарних дисциплін Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Галина Гафійчук – викладач кафедри теорії та методики навчання Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Видання здійснено за підтримки уряду Швейцарської конфедерації в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» (www.doccu.in.ua).

Публікацію підготовлено за підтримки Цюріхського педагогічного університету (ЦПУ), Інституту міжнародних освітніх проектів (www.phzh.ch/ipe).

Друк профінансовано Швейцарською конфедерацією в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» (www.doccu.in.ua).

 

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki