Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у закладах загальної середньої освіти: Трудове навчання

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


«Методичні рекомендації щодо запровадження наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» у закладах загальної середньої освіти: Трудове навчання» розроблено для вчителів, які викладають предмет «Трудове навчання» у 5-9 класах та прагнуть ефективно поєднати зміст предмета з наскрізною змістовою лінією «Громадянська відповідальність».

Запропоновані методичні рекомендації допоможуть учителю визначити перелік ключових понять з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини, які можна сформувати під час викладання навчального предмета. Розробки уроків наочно продемонструють, як гармонійно включити в перебіг уроку методи і прийоми формування в учнів громадянських компетентностей.

Розробники: Ольга Бухтій – заслужений вчитель України, вчитель трудового навчання та технологій Нерубайського навчально-виховного комплексу «школа-гімназія» Біляївського району Одеської області.
Регіна Нікітенко – вчитель-методист, відмінник освіти України, завідувачка науковометодичної лабораторії здоров’я, фізичної культури, технологій та предмета «Захист Вітчизни» кафедри суспільно-гуманітарної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

Видання здійснено за підтримки уряду Швейцарської конфедерації в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» (www.doccu.in.ua).

Публікацію підготовлено за підтримки Цюріхського педагогічного університету (ЦПУ), Інституту міжнародних освітніх проектів (www.phzh.ch/ipe).

Друк профінансовано Швейцарською конфедерацією в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» (www.doccu.in.ua).

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki