Навчання експертів з місцевого самоврядування та освіти: як підтримати громади у впровадженні реформи старшої профільної школи
- nsydorenko0
- 10 бер.
- Читати 1 хв
Реформа старшої профільної школи, яка є третім етапом реформи НУШ, передбачає впровадження профільного навчання у старших класах. Це дозволить кожному учню та учениці обирати власну освітню траєкторію відповідно до своїх інтересів та здібностей, а також з огляду на вибір майбутньої професії. Тож ліцеї мають стати тим місцем, де школярі зможуть здобути якісну освіту незалежно від того, живуть вони у великому місті чи у маленькій громаді.
Щоб допомогти громадам впровадити цю реформу, з 25 по 27 лютого у Києві відбулося навчання експертів з місцевого самоврядування Проєкту DECIDE. За запитом вони надаватимуть консультативну підтримку громадам щодо створення академічних ліцеїв, та в цілому формування ефективної мережі старшої школи.
Учасники обговорювали:
– особливості моделювання мережі академічних ліцеїв;
– концепцію академічного ліцею;– моделі фінансування ліцеїв;
– співробітництво територіальних громад при утворенні/утриманні чи спільному фінансуванні академічних ліцеїв.
Під час тренінгу учасники мали можливість моделювати ситуації, які можуть виникати в процесі комунікації усіх зацікавлених сторін під час прийняття рішень щодо створення академічного ліцею в громаді.
Також експерти опрацьовували кейси конкретних громад та шукали варіанти рішень щодо впровадження реформи старшої профільної школи, які можуть бути запропоновані громадам.
Особливу увагу приділили посиленню потенціалу громад у розробці стратегічного бачення щодо мережі старшої школи.Вже незабаром експертні групи розпочнуть свою роботу в усіх регіонах України, а наразі ми вивчаємо потреби громад. Попереду на команди експертів чекає робота «в полях», аби реформа профільної середньої освіти стала успішною!
Щоб переглянути фотогалерію, натисніть на фото
Пов'язані пости
Дивитися всіГромадська організація «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» (ГО «ДОККУ») в межах напряму “Підтримка реформи професійної...