top of page

Стратегія розвитку освіти Полтавщини: проміжні результати та плани на майбутнє

11 грудня 2024 року у Полтаві відбулася моніторингова сесія щодо реалізації Стратегії розвитку освіти Полтавської області. До участі долучилися голови громад, депутати місцевих рад, освітяни та члени робочої групи, які працювали над Стратегією.


Що вдалося проаналізувати?


Інформацію Департаменту освіти і науки Полтавської ОВА за ключовими індикаторами, які порівняли з базовими показниками. Ось кілька важливих результатів:


✔ 100% закладів позашкільної, професійної та фахової передвищої освіти забезпечено укриттями;

✔ практично на 20% більше шкіл тепер мають доступ до швидкісного інтернету;

✔ 32% громад створили центри професійного розвитку педагогічних працівників.

✔ зменшилася кількість учителів, які викладають три і більше предметів;

✔ відновлюється підвезення учнів до закладів освіти: після стрімкого скорочення (внаслідок широкомасштабної війни) у 2022 році з 99% до 83% наразі підвезенням охоплено 93,3% від потреби;

✔ зростає кількість учнів, які після 9 класу обирають професійну або фахову передвищу освіту.


Водночас через виклики широкомасштабної війни помітно погіршились деякі показники, зокрема залучення молодих педагогів до закладів освіти охоплення дітей гуртковою роботою в ЗЗСО та позашкіллям тощо.


Цьогоріч Стратегію було оновлено, тож учасники сесії:


- запропонували індикатори для нової стратегічної цілі, присвяченої військово-патріотичному вихованню;

- визначили прогнозні значення індикаторів, які важливо досягти у 2025, 2026 та 2027 роках;

- напрацювали першочергові кроки для досягнення цілей у 2025-2027 роках.


Ця зустріч довела: попри виклики, Полтавщина рухається до створення сучасного, безпечного та інноваційного освітнього середовища для всіх дітей. Разом ми створюємо освіту, яка змінює майбутнє!


Останні публікації

bottom of page