Система, у якій учні змушені вдавати, що навчаються, а вчителі – що навчають, не має майбутнього
– У чому причина того, що сучасним дітям не цікаве навчання в школі?
– Як варто змінити підхід до побудови освітнього процесу у старшій школі?
– Як працюють подібні моделі освіти в інших країнах та яких досвід міг би стати у пригоді українській освіті?
– Що потрібно, аби реформа профільної середньої освіти відбулася ?
– Чому сучасний світ потребує іншого навчання: не зазубрювання, а розвитку компетентностей?
Про те, чому старша школа має бути профільною, а учні та учениці мають отримати можливість обирати предмети для поглибленого вивчення — читайте у статті Павла Хобзея, національного експерта Проєкту DECIDE та заступника міністра освіти і науки України 2015–2019 рр.
Докладніше: https://bit.ly/4kbXsw7