Тендер серед постачальників послуг зі здійснення комунікаційного супроводу реформи профільної середньої освіти
Громадська організація «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» в рамках реалізації Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» (далі – Проєкт DECIDE) проводить тендер серед постачальників послуг зі здійснення комунікаційного супроводу реформи профільної середньої освіти (далі – реформи ПСО).
А саме:
– доопрацювання брендінгу реформи ПСО;
– підтримка лендінгу реформи ПСО;
– створення серії анімаційних відеороликів-експлейнерів (до 5 хв) про реформу ПСО (10 роликів);
– комунікативна підтримка реформи ПСО, у т.ч. організація та супровід співпраці із «лідерами думок», громадськими організаціями та ін. (підготовка прес анонсів/пресрелізів, супровід підготовки матеріалів, організація брифінгів, зустрічей, пресконференцій тощо);
– виробництво SMM-паку з 15-20 візуальними матеріалами для їх подальшого використання у просуванні реформи ПСО;
– розробка 4-х сюжетів для зовнішньої реклами, підготовка їх до друку та промоції (борди, постери, сітілайти тощо);
– організація та супровід спецпроєкту в ЗМІ щодо реформи ПСО (у т.ч. підготовка матеріалів для ЗМІ, промоція матеріалів у національних та регіональних медіа тощо);
– підготовка креативів для диджитал-просування реформи ПСО. Адаптація матеріалів для різних форматів соцреклами на радіо, ТБ, інтерсіті тощо.
Із деталізованим технічним завданням можна ознайомитись тут
Терміни надання послуг:
1. Технічна підтримка на наповнення лендінгу реформи ПСО (листопад 2024 р. – травень 2025 р.);
2. створення серії анімаційних відеороликів-експлейнерів про реформу ПСО (листопад 2024 р. – травень 2025 р.);
3. комунікативна підтримка реформи ПСО, у т.ч. організація та супровід співпраці із «лідерами думок», громадськими організаціями та ін. (листопад 2024 р. – травень 2025 р.);
4. виробництво SMM-паку для подальшого використання в просуванні реформи ПСО (листопад-грудень 2024 р.);
5. організація та супровід спецпроєкту в ЗМІ щодо реформи ПСО (листопад-грудень 2024 р.);
7. розробка креативів для диджитал-просування реформи ПСО. Створення і адаптація матеріалів у відповідних форматах для соцреклами на радіо, ТБ, інтерсіті тощо.
8. налаштування таргетингу (листопад 2024 р.- травень 2025 р.).
Тендер проводиться до 10 листопада 2024 року, до 18:00 за Київським часом (включно).
Вимоги до кількісних характеристик об’єму робіт:
1. Виконавець має надати Замовнику технічне завдання та календарний план реалізації відповідно до технічного завдання.
2. Портфоліо, що підтверджує досвід та спроможність виконання робіт та послуг, що винесені на тендер (у т.ч. фото/відео матеріали, посилання на розроблені лендінги тощо). Досвід щодо створення знімальних та/або анімаційних роликів-експлейнерів для комунікації реформ стане перевагою.
3. Портфоліо, що підтверджує досвід співпраці з міжнародними донорськими організаціями, проєктами МТД, а також МОН та іншими ЦОВВ. Досвід у реалізації національних комунікаційних кампаній про загальну середню, ПТ, позашкільну освіту стане перевагою.
4. Портфоліо, що підтверджує досвід отримання статусу соціальної реклами та супровід розміщення рекламних матеріалів, як соціальної реклами.
5. Підтверджений досвід роботи з “лідерами думок” в просуванні суспільно важливих тем.
6. Виконавець має подати звіт наданих послуг.
Основні вимоги для Учасників:
– Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
– Витяг з реєстру платників єдиного податку або рішення про включення підприємств, установ, організацій до Реєстру неприбуткових установ.
– Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).
– Оригінал довідки про те, що учасник не визнаний у встановленому Законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита процедура ліквідації або оригінал листа з підписом керівника організації.
– Довідка про відкриття рахунків в банку.
– Свідоцтво платника ПДВ (якщо учасник платник ПДВ).
– Цінова пропозиція з обов’язковим зазначенням умов оплати, вартості розробки та впровадження кожного етапу та проєкту в цілому. Цінова пропозиція має включати усі представницькі витрати.
– Технічне завдання та контакти відповідальної особи яка уповноважена відповідати на запитання щодо тендерної пропозиції.
Тендерна пропозиція подається українською мовою (за додатковою вимогою – англійською мовою).
Критерії оцінки тендерних пропозицій:
ціна тендерної пропозиції;
фінансово-економічна, технічна та професійна спроможність учасника (листи-відгуки, референси, рекомендації та гарантії щодо учасника тендеру). Досвід щодо роботи у комунікації освітніх реформ, проєктів тощо (особливо – щодо тем загальної середньої та профтехосвіти), розуміння порядку денного реформи НУШ стане перевагою.
якість тендерної пропозиції.
Досвід у комунікації освітніх проєктів понад 10 років стане перевагою.
Тендерні пропозиції просимо надсилати на скриньку tenderdoccu@gmail.com. Тема листа: «Тендер серед постачальників послуг зі здійснення комунікаційного супроводу реформи ПСО».
У випадку, якщо учасники тендеру хочуть отримати додаткові роз’яснення щодо конкурсу, письмові запитання необхідно надіслати на адресу електронної пошти tenderdoccu@gmail.com з поміткою «Запитання щодо тендеру».
Зверніть увагу:
Подані на тендер матеріали не повертають і не редагують.
Про результати тендеру буде повідомлено електронною поштою.
Причини відмови тендерної пропозиції не повідомляються.
Проєкт DECIDE є проєктом міжнародної технічної допомоги. Кошти, які виділяються в рамках проєкту Постачальнику послуг, звільнені від сплати ПДВ.