Рефреш-тренінг для майстер-тренерів та координаторів пілотних регіонів проекту DOCCU

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


Рефреш-тренінг для регіональних координаторів та майстер-тренерів компонентів «Учителі» та «Керівники шкіл» 8 пілотних регіонів проекту DOCCU проведено для обміну досвідом з викладання освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини, а також розпочали роботу над оновленням уніфікованих програм підготовки учителів та керівників шкіл, що впроваджуються в рамках курсів підвищення кваліфікації в обласних ІППО проекту DOCCU.

 

Учасники тренінгу провели заняття з використанням методів та вправ з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини (ОДГ/OПЛ), представлених у посібниках Ради Європи з серії «Живемо в демократії» авторства Рольфа Голлоба й ін., що розміщені на освітній онлайн-платформі www.living-democracy.com.ua.

«У регіонах партнерах проекту DOCCU команди майстер-тренерів провели навчання для понад 80 тисяч освітян, серед яких і вчителі, і керівники шкіл і представники РМК/ММК. За плечима величезний тренерський досвід з розвитку громадянських компетентностей, саме тому нам важливо було поділитися проблемами та успіхами, кращими практиками та напрацюваннями, поспілкуватися з колегами, щоб сформувати спільне бачення», – наголосила Світлана Клімковська, майстер-тренер з Івано-Франківської області.

 

«Навчання проходило активно, позитивно, динамічно, натхненно та професійно», – зазначила учасниця та майстер-тренер проекту з Луганщини Ольга Кечик. Учасники ділились досвідом формування громадянських компетентностей: «ОДГ/ОПЛ змінює наше життя сьогодні, змінює наше майбутнє». «Навчаємо та навчаємось «про», «через», «для» демократії і прав людини». «Ще й досі в школах школярі, як і раніше, повинні вчити великі обсяги інформації, але сьогодні їх треба вчити компетентностям, трекам, за якими дитина зможе здобувати знання сама. Сучасні навчальні заклади, які взяли курс на сучасну освіту, нову українську школу, не змушують нічого вчити, вони стимулюють активні форми навчання, використовують ігри, інтерактивні вправи, онлайн-освіту, діти працюють над проектами, які самі ініціюють, виходять за межі школи і співпрацюють з громадою».

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki