Тендер на проведення медіа-кампанії в рамках Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти»


Громадська організація «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» (далі – ГО «ДОККУ») у зв’язку зі стартом Швейцарсько-українського проєкту «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» (DECIDE), що спрямований на децентралізацію управління освітою та має сприяти рівному доступу до якісної освіти в ОТГ, оголошує ТЕНДЕР НА ПРОВЕДЕННЯ МЕДІА-КАМПАНІЇ.

1. Опис проєкту
Швейцарсько-український проєкт «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» (DECIDE) реалізується в Україні ГО «ДОККУ» у партнерстві з Цюріхським педагогічним університетом (Швейцарія) за підтримки Швейцарської Конфедерації, представленої Швейцарським бюро співробітництва в Україні.
Проєкт спрямовано на підтримку двох ключових реформ в Україні – освіти та децентралізації.
DECIDE покликаний сприяти посиленню потенціалу ОТГ у розробці та практичній реалізації децентралізованих моделей управління освітою включаючи стратегії розвитку освіти та плани їх впровадження; підвищенню професійного рівня посадових осіб місцевого самоврядування ОТГ в цілому та працівників структурних підрозділів, які відповідають за освіту в ОТГ; удосконаленню методів та інструментів розвитку громадянського суспільства та залучення громадян до управління освітою.
DECIDE спрямовано на впровадження та розвиток демократичного, прозорого та підзвітного управління школами у місцевих громадах, посилення їх ролі у громадському житті, залучення всіх громадян до прийняття рішень в ОТГ, включаючи учнів/ць, учителів/ок, керівників/ць шкіл, представників влади, батьків, представників/ць ЗМІ та інших.
Окрім того, Проєкт сприяє розвитку механізмів політичного діалогу, створенню ефективної нормативно-правової бази у сфері децентралізації управління освітою та дієвого навчання й управлінню знаннями.
DECIDE реалізовується у 16 громадах Івано-Франківської, Луганської, Полтавської та Одеської областей. Його перша фаза триватиме з лютого 2020 по січень 2025 року.

ГО «ДОККУ» прагне укласти договір з кваліфікованою та досвідченою медіа-компанією (далі – Постачальником послуг) на надання комплексу послуг відповідно до наведеного нижче Технічного завдання (ТЗ).

2. Технічне завдання (ТЗ) на проведення МЕДІА-КАМПАНІЇ

2.1. Метою медіа-кампанії є інформаційний супровід впровадження реформи освіти та реформи децентралізації в частині цілей і завдань Проєкту DECIDE, що реалізується відповідно до затвердженого плану.
Реалізація медіа-кампанії має сприяти зміцненню спроможності інститутів громадянського суспільства та сприяти двом ключовим реформам – децентралізації та реформі освіти.
2.2. Завданнями медіа-кампанії є підвищення поінформованості громадськості щодо:
●    впровадження децентралізованої системи управління освітою в ОТГ на субрегіональному рівні та на рівні регіонів,
●    розбудови демократичних шкіл як освітніх центрів своїх громад,
●    демократичного, підзвітного та прозорого управління школами у місцевих громадах, посилення їх ролі у громадському житті,
●    залучення всіх громадян до прийняття рішень в ОТГ, включаючи учнів/ць, учителів/ок, керівників/ць шкіл, представників влади, батьків, представників/ць ЗМІ та інших.
2.3. Цільова аудиторія медіа-кампанії: учні, вчителі, керівники шкіл, представники влади, посадові особи місцевого самоврядування, депутати місцевих рад, батьки, представники ЗМІ.
2.4. Період проведення медіа-кампанії: травень 2020 – січень 2025 рр.

3. Обсяг робіт

З Постачальником послуг буде укладено контракт на наступні послуги:

1 SMM. Підтримка ФБ-сторінок DOCCU, DECIDE (3 поста на тиждень на кожній зі сторінок)
2. Продакшн та промоція відео роликів
Виготовлення та поширення промо роликів про проект DECIDE (2  шт., 3 хв.)
Виготовлення та поширення відео-експлейнерів (30 шт., 1 – 2 хв.)
Виготовлення відео до онлайн курсів (15 відео до 5 хв.)
Виготовлення відео про кращі практики у 16 ОТГ та 4-х регіонах (20 відео, 4-5 хв.)
  Промоція відео на ФБ та You-Tube
3. Забезпечення медіа підтримки заходів проєкту
Інформаційний супровід 16 візитів для обміну досвідом у партнерських регіонах
Інформаційний супровід 15 форумів/конференцій/стратегічних сесій
Інформаційна кампанія щодо висвітлення діяльності проєкту в регіонах та громадах (залучення до співпраці регіональних та місцевих ЗМІ)
Інформаційний супровід комунікаційних заходів МОН та Мінрегіон з децентралізації управління освітою
Інформаційний супровід запуску електронного продукту для школярів
Інформаційний супровід запуску електронного продукту для шкіл
Інформаційний супровід конкурсу шкільних відео за участі 16 громад
4. Інфографіка (100 слайдів, НЕ включаючи графічні матеріали для SMM)
5. Організація і проведення 4 медіа експедицій в партнерські ОТГ 4-х регіонів-партнерів, у тому числі:

а) проведення 4 1-денних тренінгів для 60 журналістів для 12-15 регіональних медіа пілотних регіонів;

б) результатом експедицій можуть бути відео репортажі та статті в регіональних ЗМІ, електронних видання тощо.

6. Грант на випуск циклу радіопередач, присвячених впровадженню реформи децентралізації управління освітою (на конкурсній основі).
7. Організація 32 майстер-класів зі створення шкільних відео для учнів з партнерських ОТГ (2 майстер класи x 16 ОТГ).

4. Очікувані результати

Постачальник послуг:
4.1. Представляє ідеї щодо реалізації медіа-кампанії та її детальний комунікаційний план.
4.2. Представляє творчі концепції, розробляє дизайн та макети супутніх матеріалів.
4.3. Складає опис медіа-кампанії, в якому окреслюються заплановані заходи, їх концепція, визначаються ресурси та терміни реалізації.
4.4. Здійснює моніторинг реалізації медіа-кампанії. Подає щомісячні звіти про ефективність впровадження медіа-кампанії.
4.5. Звітує по кожному етапу (заходу) медіа-кампанії.
4.6. Подає підсумковий звіт, в якому зазначена детальна інформація про надані послуги відповідно до Договору, описані досягнуті результати та сформовані рекомендації.

5. Бюджет

Гранична сума бюджету для виконання ТЗ складає 130 тис. швейцарських франків. Бюджет, що включає детальний опис кожної категорії, та умови його виконання будуть визначені в договорі з Постачальником послуг.

6. Вимоги до подання тендерної пропозиції

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ ПОСЛУГ повинна містити наступне:

6.1. Інформацію про Постачальника послуг (юридичну особу), включаючи:
●    Повне юридичне ім’я та адресу підприємства, від імені якої відправлена пропозиція, і з якою буде укладатися договір на надання послуг.
●    Свідоцтво про реєстрацію (виписка з ЄДРПОУ).
●    Статут.
●    Витяг з реєстру платників єдиного податку (рішення про неприбутковість).
●    Довідка про поточні рахунки.
6.2. Детальний опис медіа-кампанії, включаючи план роботи з чітко визначеними термінами виконання.
6.3. Детальний бюджет (кошторис) в довільній формі. Він складається у двох валютах – гривні та швейцарському франку за курсом НБУ на день подачі пропозиції.
6.4. Рекомендаційні листи з контактними даними від компаній, на замовлення яких підприємство забезпечувало надання аналогічних послуг. Скан-копії документів (звітів, рекомендаційних листів, посилань на інтернет джерела), що слугують підтвердженням досвіду роботи з міжнародними організаціями та/або проектами міжнародної технічної допомоги.
6.6. Контакти відповідального виконавця, адресу електронної пошти та номер телефону для зв’язку з потенційним Постачальником послуг.
6.7. Повний перелік документів, визначений у п. 7.2.
Тендерна пропозиція подається українською мовою (за додатковою вимогою – англійською мовою).

7. Критерії оцінювання

Пропозиції будуть оцінені на основі ціни (60% ваги), якості (30% ваги) та кваліфікації команди (10% ваги).

7.1. Якість пропозиції буде оцінюватися виходячи з наступного:
Попередній досвід подібних завдань, принаймні одна впроваджена загальнонаціональна комунікаційна кампанія, бажано в галузі освіти та/або децентралізації.
Високий рівень обізнаності щодо актуальних питань реформування освіти та реформи децентралізації.
Наявність налагоджених стосунків з потенційними медіа-партнерами.
7.2. Кваліфікація команди Постачальника послуг:
7.2.1. Кваліфікація менеджера, який безпосередньо відповідатиме за впровадження медіа-кампанії, має бути підтверджена резюме, портфоліо та двома рекомендаційними листами.
Інші вимоги до менеджера, який безпосередньо відповідатиме за впровадження медіа-кампанії:
Ступінь магістра в галузі зв’язків з громадськістю, журналістики, маркетингу або інших суміжних спеціальностей.
Мінімум три роки професійного досвіду з реалізації медіа-кампаній міжнародних проектів.
Досвід роботи з українськими урядовими та громадськими організаціями щодо організації медіа кампаній.
Упевнені знання в щодо процесів децентралізації та реформ в освіті.
Кандидатура менеджера, який безпосередньо відповідатиме за впровадження медіа-кампанії, обирається за окремим погодженням з ГО «ДОККУ».
7.2.2. Досвід у розробці та проведенні медіа-кампаній, зокрема підготовці інформаційних повідомлень у різних форматах (прес-релізи, інформація для веб-сайтів, історії успіху, записи в блогах, твіти, пости для соціальних мереж, телебачення, радіо тощо) для представників різної цільової аудиторії.
Здатність генерувати та впроваджувати креативні ідеї, підтверджена відповідним портфоліо.
Стресостійкість всіх членів команди. Можливість виконання роботи в обмежені часові терміни з жорстким дотриманням дедлайнів.
Відмінне володіння українською та англійською мовами (обов’язково).
Постачальник послуг повинен бути неупередженим і аполітичним.

8. Кінцевий термін подання пропозицій

Тендерні пропозиції подаються до 24 травня 2020 року включно на адресу електронної пошти tenderdoccu@gmail.com.

У випадку, якщо учасники тендеру хочуть отримати додаткові роз’яснення щодо конкурсу, письмові запитання необхідно надіслати на адресу електронної пошти tenderdoccu@gmail.com до 24 травня 2020 року.

ГО «ДОККУ» залишає за собою право укласти договір з одним або кількома учасниками конкурсу.

Проєкт DECIDE є проектом міжнародної технічної допомоги. Кошти, які виділяються в рамках проекту Постачальнику послуг, звільнені від сплати ПДВ.