Траекторія розвитку нової української школи

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


(Не) педрада у Коломийському ліцеї №9, яка пройшла 29 серпня, розпочалась брифінгом, а продовжилась роботою у локаціях: «Калейдоскоп Нової української школи», «Літературне кафе», EUROLAND, «Кав’ярня «ФІЗМАТ», «Коктель STEAM-освіти», «Клуб «Інформатикус», «Вернісаж педагогічної роботи». Учителі ліцею ділились кращим досвідом. Учасники заходу використали вправи з інформаційного онлайн-ресурсу проекту DOCCU – платформи «Живемо в демократії» https://www.living-democracy.com.ua/. Вони креативно підійшли до роботи з урахуванням змістових ліній програм і ключових компетентностей.

Експертна панель, відкритий «мікрофон», стартап нових ідей – ці інноваційні практики показали, що педагоги люблять свою професію, дітей, працюють творчо, впроваджують нові підходи Нової української школи. Окрім того, вчителі поділилися міркуваннями про те, яким уявляють творчого учня, які виникають труднощі в професії, обмінялися думками про нові підручники з дисципліни. Без сумніву, (не)педрада дала імпульс педагогічним працівникам для професійного розвитку й самовдосконалення, без яких не можливе становлення нової української школи. Упродовж (не)педради вчителі активно працювали, ділились досвідом, намітили завдання на 2019-2020 навчальний рік. Цей захід став цікавою й змістовною подією у професійному житті вчителів.

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki