Взаємодія директор-вчитель-учень на засадах демократичного врядування

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki


В рамках реалізації швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» 23 січня 2018 року на базі Одеського обласного інституту удосконалення вчителів для директорів закладів загальної середньої освіти було проведено тренінг «Взаємодія директор-вчитель-учень на засадах демократичного врядування».

Майстер-тренер проекту DOCCU Воронова Світлана ознайомила директорів шкіл з методичними ресурсами проекту; акцентувала увагу на тому, що в посібниках, окрім розробок занять, методичних коментарів, містяться навчальні ресурси для вчителів та учнів, які можуть бути використані у процесі навчання учнів 1-11 класів.

Під час тренінгу учасники визначили стан взаємодії між директором школи, вчителем та учнем за певними критеріями («Колесо баланса»); порівнювали різні стилі взаємодії; з’ясовували при якому стилі управління взаємодія директор-вчитель-учень буде найбільш продуктивною; визначали етап, на якому перебуває конкретна школа на шляху до демократичного управління; брали участь у тестуванні «Особистісна готовність до змін»; визначали власні мотиватори до демократичного управління школою; сформулювали перші три кроки, які потрібно зробити у напрямку розвитку взаємодії директор-вчитель-учень на засадах демократичного врядування.

Під час рефлексії директори шкіл визначили в якій площині власного розвитку сталися зміни (професійній, особистісній, діяльнісній) і чи планують вони впроваджувати принципи демократичного врядування в закладі освіти.

FacebookTwitterGoogleVkontaktePinterestOdnoklassniki